Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy działający pod adresem "www.motopartner.pl", prowadzony jest przez firmę MOTO-PARTNER Sachmata Sp.J. z siedzibą w Warszawie, ul. Grochowska 45D, 04-186 Warszawa; NIP 9521767513; REGON 013107647; Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS 0000086831.

Zatwierdzając formularz logowania, Użytkownik akceptuje wszystkie punkty niniejszego Regulaminu.

2. REJESTRACJA

- klientem Sklepu internetowego "www.motopartner.pl", zgodnie z obowiązującymi przepisami może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolność do zawierania umów cywilno-prawnych
- rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i niewymagana do przeglądania treści strony, a tylko do składania i zatwierdzania zamówień.
- formularz rejestracyjny powinien być wypełniony zgodnie z prawdą i stanem faktycznym
- Użytkownik w każdym momencie ma prawo do przejrzenia i zmiany podanych przy rejestracji danych

3. ZAMÓWIENIA

- Wszystkie ceny towarów w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT
- Użytkownik może złożyć zamówienie poprzez stronę internetową, telefonicznie pod numerem (22) 718-33-83 lub mailem na adres sklep@motopartner.pl
- oferta przedstawiona w ramach sklepu nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta kupna składana jest każdorazowo przez Użytkownika, a transakcja zawierana jest w momencie jej akceptacji przez firmę MOTO-PARTNER
- do każdego zamówienia poniżej 400zł brutto doliczane są koszty wysyłki towaru wykazane w formularzu zamówienia. Zamówienia powyżej tej kwoty realizowane są na koszt firmy MOTO-PARTNER
- zamówienie zostaje zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie Sklepu. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem, Sklep zastrzega sobie możliwość do anulowania zamówienia, o czym poinformuje Klienta telefonicznie lub emailem. Sklep zastrzega sobie także prawo do anulowania zamówienia w przypadku stwierdzenia błędnego skatalogowania części przez producenta części.
- do oznaczonych towarów towarów może być doliczana kaucja w podanej wcześniej kwocie, zwracana po otrzymaniu od Kupującego starej części

4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

- zamówienia realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 15.00
- zamówienie, które wpłynęło po godzinie 15.00 realizowane jest następnego dnia
- w przypadku towarów promocyjnych o ograniczonej ilości zamówienia realizowane są w kolejności ich składania, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży

5. DOSTAWA TOWARU

- możliwe formy odbioru towaru to: odbiór własny w siedzibach firmy lub wysyłka kurierem na podany w zamówieniu adres
- na terenie Polski przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex lub Poczty Polskiej
- warunki transakcji z wysyłką za granicę ustalane są indywidualnie
- opcja "Dostawa transportem dostawcy" dotyczy tylko lokalnych klientów hurtowych, posiadających umowę z firmą MOTO-PARTNER na tego typu opcję dostawy
- koszt dostawy przesyłki kurierskiej za pobraniem to 20zł brutto
- w przypadku zamówienia na kwotę powyżej 400zł brutto, kupujący nie ponosi kosztów wysyłki
- w przypadku towarów o małych gabarytach istnieje możliwość wysyłki listem poprzez Pocztę Polską, po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu
- do każdej wysyłki dołączana jest faktura VAT lub paragon fiskalny, będący dowodem zakupu towarów

6. ZWROTY TOWARU

- zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem (tj. osobą fizyczną, dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą towar nabywający towar) ma prawo zrezygnować bez podania przyczyny z towaru zakupionego w sklepie (odstąpienie) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki zawierającej zakupiony towar
- oświadczenie o rezygnacji z zamówienia (odstąpienie) może zostać skierowane do firmy „MotoPartner” pocztą pod adres wskazany w pkt. 1, pocztę elektroniczną nadawaną z adresu wskazanego przy składaniu zamówienia na adres sklep@motopartner.pl
- do złożenia oświadczenia o rezygnacji można użyć formularza dostępnego [tutaj]. O zachowaniu terminu decyduje data nadania oświadczenia
- po rezygnacji z zamówienia (odstąpieniu) konsument ma obowiązek odesłać zwracany towar wraz z paragonem fiskalnym potwierdzającym transakcję na adres: 

MOTO-PARTNER Sachmata Sp.J.
ul. 17 Stycznia 10/12
05-500 Piaseczno

- koszty przesyłki zwrotnej przy rezygnacji z zamówienia ponosi konsument
- firma MotoPartner zwraca konsumentowi całą uiszczoną cenę towaru i przesyłki w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, jednak nie wcześniej niż w dniu otrzymania od konsumenta przesyłki zawierającej zwracany towar. W przypadku, gdy konsument wybrał inną niż najtańsza dostępna forma doręczenia zamówionego towaru, „MotoPartner” zwraca konsumentowi jedynie koszt najtańszej dostępnej w internetowym sklepie „MotoPartner” przesyłki. Zwrot ceny następuje przelewem na konto, z którego cena została uiszczona przez konsumenta, a w przypadku transakcji realizowanych za pobraniem oraz za pośrednictwem DotPay – przelewem na rachunek bankowy wskazany przez konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu
- w przypadku zwrócenia towaru noszącego ślady używania, prób montażu, zabrudzonego, a w przypadku towarów pakowanych w szczelnie zamknięte plastikowe opakowania – także w rozerwanym opakowaniu firmie MotoPartner przysługuje prawo obniżenia kwoty zwracanej konsumentowi o kwotę pomniejszenia wartości zwracanego towaru:
- uszkodzenia opakowania obniżenie wartości wynosi 10% ceny detalicznej brutto
- śladów przymierzania części obniżenie wartości wynosi 20% ceny detalicznej brutto;
- uszkodzeń opakowania i śladów przymierzania części obniżenie wartości wynosi 30% ceny detalicznej brutto.
- w przypadku wyrażenia chęci otrzymania zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym, koszt przekazu pocztowego będzie przenoszony na nabywcę, w kwocie 5.20zł plus 1% wartości przekazu, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej

7. REKLAMACJE TOWARU

- w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad towaru należy niezwłocznie złożyć reklamację, ze szczegółowym wskazaniem wady towaru
- reklamowany towar powinien zostać wysłany na adres:
MOTO-PARTNER Sachmata Sp.J.
ul. 17 Stycznia 10/12
05-500 Piaseczno
- Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem
- do reklamowanego towaru należy dołączyć kompletnie wypełniony formularz zwrotu towaru
- Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie o jej wyniku Klienta

8. POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ DANE OSOBOWE

- dane osobowe podane przez Klientów podczas wypełniania formularzy dostępnych w Sklepie, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku, nr. 101 poz 926 z późniejszymi zmianami)
- zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania Klientów o promocjach i dodatkowych ofertach
- firma MOTO-PARTNER nie udostępnia danych osobowych klientów żadnym podmiotom trzecim
- Klienta ma w każdej chwili prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy
- strona www.motopartner.pl wykorzystuję technologię "ciasteczek" (cookies) w celu prawidłowego działania modułów sprzedaży towarów Bliższe informacje o tej technologii dostępne są w tym miejscu

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

- firma MOTO-PARTNER zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia na stronie internetowej.
- aktualny regulamin Sklepu dostępny jest na stronie www.motopartner.pl
- regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014